Mijn zoon van 16 is twee weken geleden opgelicht door Anne-Marie Evelien van Kleef uit Nijmegen. In de mails noemde ze zich Anne. Hij had zijn spaargeld bij elkaar gelegd om het spel Uncharted 2 (among thieves) Ps3 game te kunnen kopen. We hebben 40 euro aan haar overgemaakt op rek. nr. 460017462 ABN/AMRO De verzendkosten zou zij voor haar rekening nemen. Ze beloofde ons te berichten wanneer ze het spel zou versturen. Denk dat dat nog heel lang kan duren. Vanaf het moment dat wij het geld hebben overgemaakt hebben we niets meer van haar vernomen. We hebben haar nog diverse mails gestuurd, tot nu toe zonder resultaat.
Haar mailadres is aevk71@life.nl. Ik vind het ontzettend sneu voor mijn zoon die veel uren moet ploeteren om het geld bij elkaar te krijgen. Ben van plan haar komende week bij de politie aan te geven. Wat kan ik verder nog doen?
Heb ondertussen wel op internet gelezen dat ze al heel wat slachtoffers heeft gemaakt. Daar moet toch een eind aan komen!
Opgelicht door Anne-Marie Evelien van Kleef
Moderator: Zilverspar
6 berichten • Pagina 1 van 1
Re: Opgelicht door Anne-Marie Evelien van Kleef
Hallo Kiezel, welkom.
Heb je iets meer gegevens, datum van overmaking van het bedrag, mogelijk een IP adres uit de emails, enz.
Hoe meer bekendheid hoe beter. Print alle gegevens uit die je vindt, ook van de andere sites waar deze persoon wordt vermeld, vooral met die lijst gedupeerden er bij met je eigen ervaringen en gegevens, dat kan je overleggen als bewijs bij de aangifte. Ook alle ontvangen emails met full headers, de advertentie (tekst zal in de eerste email staan ), iedere letter is bewijs in dit geval.
Dergelijke lui kijken niet naar wie ze oplichten en hoe lang die ervoor heeft geploeterd, heel erg!
Wij zullen van onze kant ook een mail sturen met de vraag hierop te reageren en het op te lossen.
Heb je iets meer gegevens, datum van overmaking van het bedrag, mogelijk een IP adres uit de emails, enz.
Hoe meer bekendheid hoe beter. Print alle gegevens uit die je vindt, ook van de andere sites waar deze persoon wordt vermeld, vooral met die lijst gedupeerden er bij met je eigen ervaringen en gegevens, dat kan je overleggen als bewijs bij de aangifte. Ook alle ontvangen emails met full headers, de advertentie (tekst zal in de eerste email staan ), iedere letter is bewijs in dit geval.
Dergelijke lui kijken niet naar wie ze oplichten en hoe lang die ervoor heeft geploeterd, heel erg!
Wij zullen van onze kant ook een mail sturen met de vraag hierop te reageren en het op te lossen.
MPGedupeerden volg ons op Twitter
-

Site-Admin - Site Admin
Ik had een chalet verhuurd via Marktplaats aan Angelo van Kleef. Hij gaf een adres op in Nijkerk.
Omdat de geiser kapot ging, heb ik er een nieuwe cv-ketel laten plaatsen (die alleen voor heet tapwater werd gebruikt).
Op een gegeven moment is de huurder met de noorderzon vertrokken en heeft de nieuwe cv-ketel meegenomen, gestolen dus. Uiteraard neemt hij zijn mobiele telefoon niet meer op.
Het zou best de zelfde persoon kunnen zijn als de andere gevallen die worden genoemd op deze site, omdat het e-mail adres veel overeenkomsten heeft met de e-mail adressen die reeds genoemd zijn. Zijn e-mail adres is: angelo_72@live.nl
Omdat de geiser kapot ging, heb ik er een nieuwe cv-ketel laten plaatsen (die alleen voor heet tapwater werd gebruikt).
Op een gegeven moment is de huurder met de noorderzon vertrokken en heeft de nieuwe cv-ketel meegenomen, gestolen dus. Uiteraard neemt hij zijn mobiele telefoon niet meer op.
Het zou best de zelfde persoon kunnen zijn als de andere gevallen die worden genoemd op deze site, omdat het e-mail adres veel overeenkomsten heeft met de e-mail adressen die reeds genoemd zijn. Zijn e-mail adres is: angelo_72@live.nl
- Kast
- Nieuwe gebruiker
Kast schreef:Ik had een chalet verhuurd via Marktplaats aan Angelo van Kleef. Hij gaf een adres op in Nijkerk.
Heb je misschien ook een bankrekeningsnummer waar de hurder het bedrag heeft overgemaakt of ging de betaling contant? Zo kunnen ze hier kijken of het om de zelfde persoon zou kunnen gaan.
- 2010
- Newbie
Nee, ik heb helaas geen rekeningnummer. De bataling ging contant.
- Kast
- Nieuwe gebruiker
Goedemorgen en welkom Kast.
Welke andere gegevens heb je van jouw huurder?
Ook het telefoonnummer, adres, alles wat je van hem weet.
Van wanneer tot wanneer heeft hij bij je gewoond? Hij betaalde dus wel huur tot hij de benen nam?
De bankrekening zou op een postbus hebben gestaan, las ik via onderstaande links. TNT geeft wel degelijk de gegevens achter die postbushouder door. Nu is de bankrelatie met hem verbroken, maar er is bij de bank een dossier.
Als je op het rekeningnummer in de eerste mail kijkt, zie je heel veel hits.
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=nl
Deze staat helaas in het archief en niet meer bereikbaar voor derden; de google caches geven een indruk.
Je ziet een rist aangiften staan. Geef die lijst aan de politie bij jouw aangifte en vraag de zaken te voegen.
caches
http://www.marktplaatsoplichting.nl/vie ... =12&p=5037
Hier staat dat hij al sedert 2006/2007 een strafblad heeft. Weinig hoopgevend dat hij nog steeds zijn gang kan gaan.
http://050.startpagina.nl/prikbord/read ... 60,quote=1
Je hebt emailcontact met hem gehad, heb je een IP adres uit de full header kunnen halen? Waarschijnlijk zijn het verschillende in de diverse mails.
Zo'n cv-ketel heeft vast een een unieke code / productnummer. Mogelijk staat die in de aankoopstukken. Geef die ook door als je wilt.
Helaas heeft Kiezel niet meer gereageerd, hopelijk tenminste dan wel op andere sites.
Als je aangifte hebt gedaan, kan je als gedupeerde / slachtoffer ook informeren hier bij het informatiepunt voor slachtoffers bij het Openbaar Ministerie.
http://www.om.nl/onderwerpen/item_14786 ... nline=true
Welke andere gegevens heb je van jouw huurder?
Ook het telefoonnummer, adres, alles wat je van hem weet.
Van wanneer tot wanneer heeft hij bij je gewoond? Hij betaalde dus wel huur tot hij de benen nam?
De bankrekening zou op een postbus hebben gestaan, las ik via onderstaande links. TNT geeft wel degelijk de gegevens achter die postbushouder door. Nu is de bankrelatie met hem verbroken, maar er is bij de bank een dossier.
Als je op het rekeningnummer in de eerste mail kijkt, zie je heel veel hits.
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=nl
Deze staat helaas in het archief en niet meer bereikbaar voor derden; de google caches geven een indruk.
Je ziet een rist aangiften staan. Geef die lijst aan de politie bij jouw aangifte en vraag de zaken te voegen.
caches
http://www.marktplaatsoplichting.nl/vie ... =12&p=5037
Hier staat dat hij al sedert 2006/2007 een strafblad heeft. Weinig hoopgevend dat hij nog steeds zijn gang kan gaan.
http://050.startpagina.nl/prikbord/read ... 60,quote=1
Je hebt emailcontact met hem gehad, heb je een IP adres uit de full header kunnen halen? Waarschijnlijk zijn het verschillende in de diverse mails.
Zo'n cv-ketel heeft vast een een unieke code / productnummer. Mogelijk staat die in de aankoopstukken. Geef die ook door als je wilt.
Helaas heeft Kiezel niet meer gereageerd, hopelijk tenminste dan wel op andere sites.
Als je aangifte hebt gedaan, kan je als gedupeerde / slachtoffer ook informeren hier bij het informatiepunt voor slachtoffers bij het Openbaar Ministerie.
http://www.om.nl/onderwerpen/item_14786 ... nline=true
*MPGEDUPEERDEN volg ons op twitter*
Blijf actief je zaak bijwerken! De moderators hebben jouw inbreng er bij nodig!
Blijf actief je zaak bijwerken! De moderators hebben jouw inbreng er bij nodig!
-

Zilverspar - Hoofdmoderator
6 berichten • Pagina 1 van 1
Terugkeren naar Vertel Uw verhaal !