eifelland holiday 500ktm

Dossier oplichting met caravans, campers en personenwagens. Oplichting met niet bestaande objecten, gestolen foto's, zogenaamd vanuit het buitenland. Dit gaat al jaren zo. Meld zoveel mogelijk gegevens om ook anderen te waarschuwen.

Moderator: Zilverspar

eifelland holiday 500ktm

BerichtDoor Volgende op Vrijdag 30 Juli 2010, 18:58:01

ik heb gereageert op een caravan die op markt plaats stond atvertentie nr 362712472 een eifelland 500ktm 5 personen met kinderkamer en kreeg deze mail
Ik heb een paar foto's van de caravan bijgedaan. Hier zijn de foto's
http://img709.imageshack.us/gal.php?g=44517916.jpg
Deze caravan is in perfecte staat.
Ik ben in het Verenigd Koninkrijk met de caravan, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de caravan naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de caravan te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs incl verzendkosten zijn 4.100 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in English, because I don't speak dutch. My wife is helping me to write you this e-mail. She can speak dutch and she will leave the country tomorrow. She will go in the USA

--
Robert Agostini,
332 Victoria Road. Glasgow. G42 7SA

ga er niet op in want je raakt je geld kwijt en je krijgt nooit je caravan en ik kan het weten want wij zijn zo ons geld ook kwijt geraakt
Volgende
Nieuwe gebruiker

Domeinbalie.nl

Re: eifelland holiday 500ktm

BerichtDoor Zilverspar op Zaterdag 31 Juli 2010, 7:31:20

Dat adres zal ook verzonnen zijn.

Wat ik nog steeds vreemd vind, is dat die bank niet meewerkt. Je hebt aangifte gedaan, aangifte doorgestuurd naar die bank ook, dus ze weten dat er sprake is van oplichting. Je zal echt niet de enige gedupeerde zijn.
*MPGEDUPEERDEN volg ons op twitter*
Blijf actief je zaak bijwerken! De moderators hebben jouw inbreng er bij nodig!
Zilverspar
Hoofdmoderator

Terugkeren naar Dossier oplichting met Caravans, Campers en auto's