Ik heb maar 1 persoon een paars broekje verkocht die zegt het niet te hebben ontvangen en daarover ben ik toen door jou gebelt of in ieder geval namens jou.
Kan natuurlijk ook dat je iemand anders heb laten bellen!
Je hebt nog steeds niet alle correspondentie vermeld.
Hoop dat je dat alsnog doet!
Ik mis verschillende mailtjes van jou,maar wil je ook vragen of je de mails van kopersberlangen wil plaatsen,zoals met zagdaka.
Wel vreemd dat hij jou mailt met de vraag of het opgelost is zoals jij zegt,maar laat maar zien in de mails!!!
Tegen mij zegt zagdaka via dit forum gelezen te hebben dat het nog niet is opgelost!
Ik denk wel degelijk dat t of om zelfde persoon gaat of iets van bekende.
Werkte jij daar soms zelf?????
Er staat daar n.l. geen forum lid bij je naam chipie,maar stagiere!!!
Leg dat is uit!!!!!
Je weet heel goed dat ik via daar al geprobeerd heb om mijn verhaal te doen maar daar werd geweigerd en dus geen kans kreeg mijn verhaal te doen!
Ik heb wel degelijk voorgesteld om de helft terug te storten,maar daar ging je niet mee akoord en heb je wel degelijk de kans gegeven om het op te komen halen of pakketpost,maar dat wilde jij niet.
Jammer dat je niet alle juiste informatie bijvoegt,maar hoop wel dat je dat doet met de mails tussen jouw en kopersbelangen,want dan komt het juiste verhaal ook naar voren.
Wel raar trouwens dat je zegt dat zagdaka bij kopersbelangen werkt terwijl zagdaka mij zegt forum lid te zijn en alleen maar te helpen
Het wordt wel steeds ingewikkelder op deze manier.
Ik adverteer al jaren met zelfde gegevens,alleen mijn gebruikersnaam is verandert omdat ik die niet meer wist,maar e-mail en ip-adres alles is gewoon hetzelfde en dat weet jij goed,want in die tijd viel je me al lastig met mails op mijn advertenties onder andere namen.
Heb je daar ook in 1 van de mails mee geconfronteerd,maar daar heb je nooit op gereageeerd!
Heb ook nu sterk de indruk dat je op mijn nieuwe advertenties reageerd via andere namen.Vind het n.l.wel erg apart dat ik sinds jij hebt gelezen van de tevreden klant dat ik steeds wordt gemaild om te kopen en uiteindelijk niets meer terug hoor.
Het lijkt wel alsof je wilt dat ik andere mail gaat nemen zodat jij kan zeggen van zie je wel!
Op deze manier dwing je me onderdehand om inderdaad via een andere i-p en andere mail en andere bankgegevens verder te gaan nu ik steeds wordt lastig gevallen.
Dat ik alle advertenties plots verwijdert had zoals je beweerd kan ook mp nagaan dat de advertenties verlopen waren en dat ik daarna gewoon verder ben gegaan met adverteren.
Ik zie graag het mail verkeer met kopersbalngen!Ben erg benieuwd!
chippie13 schreef:goedenavond
om eerlijk te zeggen moest een beetje lachen om het bericht van yvonne
wat een verwijten....
ten eerste als je niet eens weet wie ik ben hoe weet je dan dat ik degene bent die jou lastig hebt gevallen aan de telefoon!!
en ik heb alle correspondentie hier neergezet....ik neem aan dat je zelf ook gelezen hebt wat je geantwoord hebt op die mails...ook over het verzenden ervan...
zie jij wat staan over dat je tegen mij gezegt heb over pakketpost?en dat dat mijn eigen risico was?
ik niet hoor! en iedereen niet die dit leest...
je moet er geen leuk verhaal van maken....om jezelf goed te praten...
het staat zwart op wit...
jij verweet het me pas toen ik het geld al overgemaakt had en dat ik jou vermelde dat ik het broekje niet binnen hebt gekregen.
maar dat kan je zelf ook allemaal terug vinden in de mails die ik hier neergezet hebt...
ik snap niet waar je het allemaal vandaan haalt hoor......een oude bekende??
hoe kom je erop...
ik vraag me dan ten zeerste af...aangezien die felle reactie's van jou of er niet meer mensen die gedupeerd zijn....(of geweest)
als je bijna geen klachten hebt gehad(je zegt zelf bijna)dan zijn er dus wel klachten geweest?
en ik ben zagdaka niet....die werkt voor kopersbelangen....
en nee ik heb verder geen informatie over jou...en je adverteerd onder een andere naam ...in 2006 was het ook een andere naam....(babygirlzzzzz ) bij mij onder de naam...(kleertjes) en nu onder de naam (mooi spul)
dus dat is ook al niet waar wat je zegt....
is ook allemaal terug te vinden trouwens....
en zoals je zelf ook kan lezen was je helemaal niet van plan om mij tegemoet te komen ...je dacht er niet aan om mij geld terug te geven want daar deed jij niet aan...
dus dat voorstel over de helft terug betalen is er nooit geweest...
we hebben alleen maar mailcontact met elkaar gehad en die staan allemaal hierop....
site-admin....
ik heb het mailadres van kopersbelangen gehad van de gedupeerde van 2006 ....die ga ik een mail sturen...
als ik een reactie hebt gehad horen jullie dat
vr gr chippie